photo Untitled-6.gif

Monday, May 9, 2011

>> special for MaMa ~

:: love u mom, i wish Happy Birthday & Mother's Day  to u....

>> sory ma, klau slama ni kakak banyak wat mama kecik ati.. actually tak sengaja... (insaf... T_T)

>> kakak nak buatkan triffle koktail tuk mama, tp baba tak sempat belikan barang2 tu...hehe.. nanti kakak buatkan ehh...

>> kakak akan blajar rajin2 nanti degree, lpas abis degree nanti kakak nk kerja ngan kumpul duit and then belikan keta idaman mama...(insyaAllah)... mama doakan kejayaan kakak ehh...(amin)

>> dulu kakak nakal sangat, mama bagi nasihat jarang nak dengar apatah lg nak ikut...hehe..
tapi bile dah besar nie baru kakak sedar, smua yg mama mrepek tiap2 ari tu utk kebaikan kakak gak...tharunya.........~_~

>> mama tau tak, kakak sayang ketat-ketat kat MaMa...tq for being a caring MaMa and i love ur cooking !


>> she is my loved one !!

4 comments:

cik pha said...

comey ma kak ti ^^

zaty said...

haha...lamo xjupo cik pha.. :D

cik pha said...

lamo xjupo? ado sumur diladang ade padi dipadang kita berjumpe lagi ahhaha hebat dok pantun aku? heeeee

zaty said...

bguh2...mu klau bab2 bpuitis nie meme xleh disangkal lagi...haaha