photo Untitled-6.gif

Saturday, May 7, 2011

surat buat KEKASIHku ~

best la surat nie >>

:: Saya nak citer kat korang smua pasal KEKASIH saya yg slama ni saya rahsiakn dpd pengetahuan korang. Saya harap korang sudi dengar (saya tulis huruf besar tu... sbb saya sayang sangat kat DIA) Penyayang sifatnya. Betul ni... tak tipu la! Apa taknya, masa saya susah, minta tolong apa saja kat DIA sure akan datang bantuan. Bila saya susah hati boleh terus mengadu kat DIA.


Yg bestnya tu, bile lepas mengadu kat DIA, terasa tenang je. For sure la..... KEKASIH kan?? Ish! Beruntung betul dapat KEKASIH cam ni... Tak pernah sakitkan ati saya, anytime je boleh contact DIA.


Yg sronok tu, sebab memang betul-betul rasa DIA dekat kat ati ni ! Ye la... cinta punya pasal kan?? DIA tak kisah pun klau saya tak ingat kat DIA, tp rugi la saya sbb klau ingat, contact je DIA, sure macam-macam la yang saya dapat... tak kiralah..... material ke.... spiritual ke...... emm memang KEKASIH sejatilah! Bila rindu kat DIA, saya baca surat-surat yg DIA bagi... Macam-macam nasihat ada dalam tu, siap bagi example lagi nak suh saya paham...


Memang ramai yg jatuh cinta kat DIA, tulah saya jeles sangat tu... tp saya kenalah usaha betul-betul, so, klau klau usaha lebih dapat la lebih, kan?? KEKASIH saya ni sangat-sangat baik. sometimes saya terjaga tengah malam dalam pukul 3/4 pagi, saya sure contact DIA. Rindu la kan!! Sebenarnya, KEKASIH saya ni sangat-sangat kaya tulah yg pemurah sangat tu, semua keperluan hidup saya, DIA lah yg support... caya tak?? Saya mesti la kena hargai apa yg DIA bagi tu kan? sbb tu la saya sanggup berkorban ape je utk DIA... cheewah !!


DIA suh saya belajar bersungguh-sungguh, klau boleh smua ilmu, sbb KEKASIH saya ni memang cerdik + bijak + genius sangat... DIA kata tanpa ilmu setiap ape yang saya buat smua sia-sia. DIA pun makin syang kat saya klau saya rajin belajar. Malu la nak bagi tau korang 1 perkara nie... emm.. sebenarnya saya.... belum pernah jumpa DIA.. belum sampai waktu lagi... tp KEKASIH saya dah janji, 1 hari nanti saya pasti akan jumpa gak ngan DIA... sekarang nie menghitung hari je la...tp kecut perut gak!! takuuut !! Saya mesti prepare awal-awal....


Dpd smua surat DIA, saya tahu la ape yg DIA suka dan tak suka.... Mesti la saya buat ape yg DIA suka, so DIA makin sayang kat saya, kan? tak pela, berkorban sekarang, sbb DIA dah janji sapa yg DIA sayang DIA akn bagi special gift yg saya tak pernah fikir pun!!


hidup & mati ku hanya utk
Mu, YA ALLAH...
Ish! Rindu sangat dah ni, wlaupun tak pernah jumpa tp saya tetap bahagia...

CINTA TERAGUNG >> KEKASIHku ALLAH S.W.T....
*motivasi LA TAHZAN by diarihati.com

No comments: