photo Untitled-6.gif

Thursday, June 9, 2011

anda pun cuba la Libresse ~

assalamualaikum .

He likes yuna so much ! dia memang minat giler kat yuna sampai semua lagu yuna dia hafal , suruh girlfriend dia ikut style yuna terutamanya cara bertudung . itu semua ok lagi la . tapi yang aku tak boleh terima dia promote kat girlfriend dia Libresse ! ape benda tu ? Libresse ni sejenis jenama tuala wanita . T_T

wow . yuna cumel .

memang patut la girlfriend dia bengang dengan dia seminggu . malu siot ! kalau ye pun fanatic sangat dengan yuna jangan la kau pergi promote benda alah tu kat girlfriend kau ajim . aku yang dengar citer kau ni pun bengang . serius sengal ! grrrrrr . =.=

* aku tak guna jenama ni . ok ! 

2 comments:

| cik azeya | said...

haha. malu je kan. ish ish. libresse tak bestlah. huhu.

yunk, follow sini tau. thanks komen kat blog saye. ^^

zaty said...

hihi..tu la pasal .. tak de benda lain dah nak promote .. huhu
tq gak komen sni.. =)