photo Untitled-6.gif

Thursday, June 23, 2011

dulu kita kawan ~

keluar sorang-sorang memang membosankan. pastu teringat iklan mcD GCB, baru je nak gi order kat kaunter tiba-tiba hilang selera. ape lagi cepat-cepat keluar dari situ.
tak sangka dia ikut, so terpaksa la buat muka senyum, bila dia tegur. = )


dia : z*** ! lama tak jumpa.
z  : ya. lama.
dia : aku nak mintak maaf pasal hal dulu. 
z : tak pe la, aku pun minta maaf gak dan lupekan je la pasal hal-hal yang lepas.
dia : so, boleh kita jadi kawan balik ?
z : erm, tak.aku rasa lebih baik kita macam ni je.
dia : kenapa ? aku dah berubah.
z : aku pun dah berubah. sebab tu la, kita dah tak boleh berkawan. 
dia : erm,tak pe la kalau macam tu. nampaknya hal dulu dah selesai.thanks. 


dulu kita kawan, dan ada satu syarat dalam berkawan, jangan pernah kianati kawan ! sebab kamu dah langgar syarat tu, terpaksa la putus kawan.
maaf. bukan nak menyombong ,
bukan berdendam,
bukan masih marah,
bukan benci,
semua perasaan tu tak de.
biarlah yang berlalu tu pergi.


*satu hari fikir pasal ni,,rupe-rupenya ni la benda yang tak diselesaikan dulu tapi sekarang dah diselesaikan..
esok umur aku dah meningkat. T_T
semoga aku dapat capai cita-cita aku, hadiahkan kejayaan aku untuk mama & baba.. bila la rsult final nak kluar. erghh*

11 comments:

cik pha said...

oipp bkpo?? aduss..elep2 jge sebok2..adolah tu hikmah semua tuu,mano taw nt pahni mu ake saem balik hee

zaty said...

sebok sumgoh pha. baik jgn duk saem nga org hok suko jadi batu api ni.
serik doh. T_T

Mrs White said...

waaa,, bkpo nie tie ? sebok aku.. dhla mu napok po xstabil jah loni..

zaty said...

emo meme xstabil marim, tapi loni ok dh ckit. dey kait nga saem jak kechik gak meme down la. syg weh, tp gak dey dio wat nyanyow kito gak. ckup la, stakat tu je la aku saem nga dio.

cheghah said...

selamat hari jadi la ekh.. semoga result pon menJADI gak la.. :)

zaty said...

bereh bos.thanks. same goes to u. :p

Ini Kisah Tia said...

uishh . macam tu ka ? tu lah pasai , dalam berkawan ada adabnya ..

.m y z. said...

tapi kalau dah berubah tak salahkan nak kawan balik? even tak serapat dulu, tapi at least jangan lah putuskan tali persahabatan antara korang ok? ;)

Abu Huzaifah said...

hal lalu jgn di kenang... nnti hati mual terguris... buka lah buku baru dengan tajuk yg baru... hidupan yg baru... :)

zaty said...

insyaAllah, moga dibukakan hati ini.

zaty said...

tak de niat nak putuskan hubungan tu,entah la mungkin tu kelemahan diri ini, smoga diberikan hidayah oleh Allah.