photo Untitled-6.gif

Sunday, June 5, 2011

result dah nak keluar ~

keputusan final exam esok , 6 june 2011 . fuhh
nak kata berdebar biase jer , dah sebulan lebih duk tuggu result . akhirnya nak keluar juga engkau ya result . 
tawakal kepada Allah . tak kesah la macam mana pun , aku dah usaha dah berhempas pulas selama dua semester kat tamhidi tu . doa dah pun aku pohon , solat hajat sudah aku usaikan . berharap agar Allah berikan kejayaan dan kebahagian kepada aku serta kawan-kawan . sesungguhnya Allah mengetahui ape yang kita tak ketahui .
result = ok /ko ?


2 comments:

cik pha said...

hoho gudlux kakti :)

zaty said...

tq pha .. result tak kuar ag upernya .. T_T