photo Untitled-6.gif

Sunday, July 17, 2011

sape kata aku pandai masak ?

assalamualaikum.

sebagai seorang anak kita mesti taat kepada mak ayah selagi tak bercanggah dengan Islam.
oleh sebab aku ni boleh dikategorikan sebagai anak yang "baik" so mama aku suruh aku buat biskut raye banyak banyak tahun ni. ye la, sementara aku masih duk bersenang lenang kat umah, boleh jugak aku menghabiskan waktu aku ni sebagai chef. bajet je aku ni. entah menjadi ke tidak biskut raye aku tu. sekali baling kat anjing pun boleh mati. hambek kau. keras kekung. ahahaha.
MySpace
kalau berani cuba rase biskut aku. haha
konon konon la kan, mama aku suruh aku buat biskut almond london, biskut tak nenas, biskut aman makmur, biskut cokelat ball, dan biskut kacang. banyak betul permintaan mama aku ni. mintak mintak la Allah makbulkan permintaan mama aku ni. sekarang ni tengah menjelajah internet untuk kumpul semua resepi biskut biskut. 
MySpace
nak gi kumpul resepi biskut
semangat terlebih pula aku ni. maklum la nak tunjuk yang aku pandai masak. 
saja je, entri ni aku nak bikin panas sikit kat hati kawan aku tu, asyik kutuk aku tak pandai masak je. ahahaha.
MySpace
kita tengok sape lagi terer. haha
nak gi blogwalking jap before aku sibuk dengan biskut biskut aku.
 sekian.

3 comments:

Aisyah Aina said...

nanti kalau biskut dah siap...bagi sikit...haha

zaty said...

A.A : boleh. kirim pos laju. haha

leya said...

amboi puasa lom g dh siap planning kuih raya ye..bgus2. buat sdp2 ye ;p