photo Untitled-6.gif

Wednesday, August 10, 2011

aduan si rakyat

بسم الله الرحمن الرحيم
assalamualaikum.

 tadi tok imam buat announcement " pihak polis dah panggil tok imam seluruh kota bharu ni, untuk berkerjasama dalam membanteras kejadian curi motor dan pecahkan cermin kereta kat kawasan surau masa terawih. selain tu, polis juga akan tangkap budak budak yang main mercun kat kawasan surau, mak ayah diorang pun polis angkut sekali pergi balai. denda RM800."
MSN Onion Emoticons
padan muka.  lain kali jangan wat jahat kat kawasan surau/masjid. ahahaha
aku yang mendengar ni senyum sampai ke telinga, rase macam nak bersorak. ahahaha
sayang giler la aku kat pihak polis. insyallah mak cik, pak cik dan jemaah surau dapat solat terawih dengan tenang. baru padan dengan muka budak budak tu, kalau setakat bagi warning je tak jalan, sekarang pihak polis akan ambil tindakan yang teramat tegas. aku sokong 100%. kepada mak ayah tu kalau tak nak botak kepala, sila nasihat la anak anak supaya jangan main mercun. kalau kena denda RM800 tu memang sodap la, tak beraya la tahun ni. =)
tak sangka entri aku sebelum ni di ambil perhatian oleh pihak berwajib.terharu. aku jadi macam aduan rakyat lak.ahahaha
Onion Icons
gembiranya aku. lalalala~
aku melaporkan dari blog aku sendiri. ahahaha
sekian. 

1 comment:

Aisyah Aina said...

budak2 main mercun je tau kan :D