photo Untitled-6.gif

Saturday, February 25, 2012

teruk !

seriously, aku agak kurang paham la dengan orang yang tak boleh terima pendapat orang ni. agak tension gak la. bila time dia bagi opinion kita je yang kena tadah telinga dan WAJIB ikut * macam kerbau kena cucuk kat lubang hidung *
Crazy Rabbit Emoticon
ko mesti ikut cakap aku.. kalau tak aku bunuh ko!
boleh tak cuba ubah perangai tu. sedar la yang semua orang kat sekeliling kau tu panas hati dah dengan sikap kau yang tak boleh diajar. depan orang ramai kau boleh tengking kawan kau mentah-mentah, tolong la jaga air muka kawan kau. aku yang tengok pon sakit hati. geram nak tembak ! aku tembak hang! aku tembak hang!

at least, consider la orang lain pun ade pendapat sendiri. tak payah la nak tunjuk perangai 'cantik' kau depan kalayak. kalau tak puas hati, kau pergi tengking kerbau. belum sempat tengking, kerbau tu dah tanduk kau dulu. untung la kau, femes masuk paper. 
Berita Hari-Hari - 'Gara-gara menengking kawan, ditanduk kerbau'

p/s: anyone has the right to give opinions. ok!


No comments: